Električka do Petržalky začala jazdiť v lete po 55 rokoch.Marek Kmeť
StoryEditor

Problém nájsť ľudí má celá doprava. Západ berie cudzincov

12.11.2019, 23:00

Nie sú to len železnice, ktoré na trhu nedokážu nájsť vhodných zamestnancov. S nedostatkom pracovných síl dlhodobo bojuje napríklad bratislavská hromadná doprava. Dnes dopravnému podniku chýba 50 šoférov. A to aj napriek tomu, že sa snaží nových vodičov električiek či autobusov nalákať náborovým príspevkom aj do výšky 3 000 eur.


Hlavné mesto rieši problém tak, že vo veľkom prijíma cudzincov z tretích krajín. Vlani ich v dopravnom podniku pracovalo 66, dnes je to o stovku viac. Tvoria tak už viac ako desatinu všetkých šoférov, informovala hovorkyňa spoločnosti Adriana Volfová. V...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 16:03