Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Minulý rok prešlo medzi Komárnom a Bratislavou asi 22-tisíc osobných vlakov. Súkromný dopravca RegioJet jazdí na vyťaženej stokilometrovej južnej trati od roku 2012. A za ten čas zaznamenal niekoľkonásobný nárast počtu cestujúcich. Už v budúcom roku však „žltým vlakom“ vyprší licencia. Ministerstvo dopravy pritom včera informovalo, že lehota na predkladanie žiadostí o nového prepravcu vypršala.

Teraz sú v novej súťaži okrem súčasného dopravcu ďalší štyria hráči. Účasť potvrdila Železničná spoločnosť Slovensko, Leo Express aj Arriva. HN sa snažili zistiť aj totožnosť piatej spoločnosti, ktorá sa uchádza o lukratívnu trať na juhu. Podľa zistených informácií ide o spoločnosť so sídlom v Bratislave.

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.