Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
01.12.2019, 20:00

Slovákov smädí najmä po nealku

Prečítajte si rozhovor so šéfom Plzeňskému Prazdroju Slovensko Grantom Liversageom.

Slovákov smädí najmä po nealku
Zdroj: HN/Peter Mayer

Minulý rok bol z hľadiska hospodárskych výsledkov pre spoločnosť prelomový – dosiahla tržby 126 miliónov eur, čo je historicky najviac. Čo sa o tieto výsledky pričinilo v najväčšej miere? Silné leto?

Myslím si, že leto je v rámci slovenského pivného trhu naozaj veľmi silným faktorom a rozhodne našej firme veľmi pomáha. Svoju rolu zohrala aj premiumizácia nášho portfólia, dôraz na značky v on-trade (napríklad bary) aj off-trade (napríklad obchody).

Rovnako sme znova obohatili aj naše nealkoholické portfólio a zákazníci to ocenili. Zmenili sme tiež prístup v rámci obchodných procesov.

Ako presne?

Viac sa sústreďujeme na pomoc našim zákazníkom a obchodným partnerom v on-trade. Teda majiteľom reštaurácií, pubov a podobne. Chceme byť ich konzultantom a pomáhať im s podnikaním.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.