Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
02.12.2019, 10:15 Aktualizované dňa 02.12.2019 o 14:50

Lidl ostro reaguje na Matečnej kritiku: Podsúva verejnosti klamlivé informácie

Agrorezort tvrdí, že Lidl uvádza ako akciové také produkty, ktoré sa dajú inde kúpiť lacnejšie.

Lidl ostro reaguje na Matečnej kritiku: Podsúva verejnosti klamlivé informácie
Zdroj: Reuters

Lacný trik či amorálna praktika. Takéto slovné spojenia padli na tlačovej konferencii ministerstva pôdohospodárstva. Predstavitelia rezortu nimi pritom nepriamo narážali na obchodný reťazec Lidl.

„Jeden z trojice najväčších reťazcov na Slovensku zvykne vydávať vo svojich akciových letákoch za zľavnené aj také potraviny, ktoré je možné u konkurenčných predajcov nakúpiť za citeľne nižšie ceny. V tomto prípade už nehovoríme o lacnom tovare, ale o obyčajnom lacnom triku, ktorý má spotrebiteľa presvedčiť, že ušetril,“ zhodnotil Milan Lapšanský, generálny riaditeľ sekcie potravinárstva na agrorezorte.

Lidl sa voči takýmto tvrdeniam dôrazne ohradil a označil ich za neetické a nekorektné. „Pán Lapšanský podľa všetkého celkom vedome porovnával štandardné predajné ceny v Lidli s akčnými cenami v iných reťazcoch,“ uviedol hovorca Lidla Tomáš Bezák. 

Lapšanský nechcel reťazec priamo pomenovať, no uviedol, že hovorí o maloobchodnej firme, ktorá dosahuje najnižší podiel domácich výrobkov na pultoch. Lidl dosahuje 18 percent, čo je najmenej zo všetkých reťazcov. 

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.