Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.12.2019, 00:00

Za SMS falošná výhra. Šmejdi imitujú reťazce

Počas uplynulého víkendu čelil zneužitiu mena neznámymi osobami reťazec Billa. Online podvody majú pritom rastúci trend.

Za SMS falošná výhra. Šmejdi imitujú reťazce
Zdroj: Billa

Známe reťazce Billa, Jednota, Kaufland, Lidl aj Tesco. Všetky už boli vystavené situácii, keď podvodníci zneužili ich meno na svoje obohatenie. Spôsoby, akým to robia, sa síce líšia, no všetci sledujú rovnaký cieľ: vylákať od ľudí čo najviac peňazí. „Tieto prípady sa k nám dostávajú pravidelne a objavujú sa čoraz častejšie. Ich počet bude narastať spolu s kreativitou neserióznych online ,podnikateľov‘,“ uviedla pre HN Petra Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov.


Počas uplynulého víkendu čelila takejto situácii Billa. Neznámi používatelia si na Facebooku vytvorili profil Supermarket Billa. „Ahoj milí klienti. Pri

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.