Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.12.2019, 18:00

Obľúbená alternatíva piva končí. Tento produkt už v obchode nenájdete

Spoločnosť Staropramen po šiestich rokoch prestane vyrábať známy nealko nápoj. Prednosť dostali obľúbenejšie značky.

Obľúbená alternatíva piva končí. Tento produkt už v obchode nenájdete
Zdroj: SZVPS

Stopercentne prírodná, nealkoholická, osviežujúca, bez konzervantov a umelých sladidiel. Takýmito prívlastkami sa pýšila Sládkova Limonáda z portfólia spoločnosti Staropramen. Tá na náš trh zavítala zhruba pred šiestimi rokmi s pomerne veľkými ambíciami.

„Zo všetkých variant, ktoré sme v uplynulej dobe zvažovali, nás najviac zaujala možnosť osloviť spotrebiteľov prvým prírodným nealkoholickým osviežením pre dospelých, ktorá ale zároveň vychádza z nášho pivovarníckeho umenia,“ povedal v roku 2013 o novinke Zbyňek Kovář, generálny riaditeľ spoločnosti Pivovary Staropramen.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 79% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.