Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyChýbajúca stratégia, politické nominácie a neefektívne verejné obstarávanie. To sú body, na ktorých sa zhodne viacero odborníkov, ktorí sledujú dianie v slovenskej doprave. Podľa analýzy Útvaru hodnoty za peniaze je Achillovou pätou poradie dôležitosti nových ciest, ktoré sa mení každou vládou. „Jedni chcú PPP projekty, druhí chcú stavať inak. Tretí si povie, že on si postaví pomník, a tak vznikne obchvat Svidníka,“ povedal pre HN bývalý investičný riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti Juraj Čermák.
Novú metodiku pre dosahovanie lepších výsledkov pri výstavbe ciest navrhol tím analytikov rezortu financií ešte koncom roka. Navrhli pripraviť zoznam investičných projektov do roku 2030 a každé dva roky ho pod drobnohľadom verejnosti aktualizovať. Rezort dopravy si prisvojenie novej metodiky odsunul n
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.