StoryEditor

Málo slovenských výrobkov v obchodoch? Sú na to tri dôvody, povedal zástupca reťazcov

06.02.2020, 18:00
Martin Krajčovič priznal, že reťazce zdražovali. No jedným dychom dodal, že po krokoch vlády mohli rásť ešte výraznejšie.

Na pultoch v našich obchodoch nájdeme 41 percent slovenských výrobkov. Dovážame pritom aj to, čo si dokážeme vyprodukovať sami doma. Podľa Martina Krajčoviča, predsedu Slovenskej aliancie moderného obchodu, sú tri dôvody, prečo slovenské výrobky nedosahujú vyššie percento na pultoch.

Prvým z nich je, že vďaka otvorenej ekonomike máme dostupné akékoľvek pokuty, teda aj také, ktoré si nevieme zabezpečiť v domovine. Na mysli pritom má exotické ovocie či zeleninu, syry či mäsové výrobky.

Druhým faktorom je to, že niektoré segmenty zo Slovenska skoro vym...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2019-12-02 12:50:23 - Feat.: 0 - Title: Lidl ostro reaguje na Matečnej kritiku: Podsúva verejnosti klamlivé informácie
01 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 02 - Modified: 2024-03-09 19:45:30 - Feat.: - Title: Sviatky prajú obchodníkom. Predvianočné nákupné obdobie zostalo aj v roku minulom roku najsilnejšie 03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom 04 - Modified: 2024-03-01 11:07:47 - Feat.: - Title: Tržby obchodných sietí združených v Slovenskej aliancii moderného obchodu vlani vzrástli 05 - Modified: 2023-12-20 19:13:40 - Feat.: - Title: Biedronka výrazne zasiahne trh, štát zabúda na riziká, ktoré s ňou prídu, tvrdí šéf aliancie obchodníkov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 19:43