Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.03.2020, 13:14

Spoločnosť Pelikán prosí zákazníkov o strpenie. Na túto situáciu sa žiadna firma nedokáže pripraviť, reaguje šéfka

Pelikán žiada svojich zákazníkov o strpenie a v prípade, ak zákaznícky servis už kontaktovali, nemajú to robiť opakovane.

Spoločnosť Pelikán prosí zákazníkov o strpenie. Na túto situáciu sa žiadna firma nedokáže pripraviť, reaguje šéfka
Zdroj: Pixabay

Predajca leteniek Pelikán sa rozhodol v reakcii na vývoj epidémie koronavírusu a obmedzenia súvisiace s ním reagovať.

Obmedzenia sa týkajú rozhodnutia amerického prezidenta Donalda Trumpa obmedziť lety z Európy do Spojených štátov, vyhlásenia mimoriadnej situácie na Slovensku a označeniu epidémie koronavírusu za globálnu pandémiu.

V Predajca leteniek žiada svojich zákazníkov o trpezlivosť pri kontaktovaní zákazníckeho servisu v súvislosti so zrušenými letmi či rezerváciami ubytovania. 

"Predpoklad, že prídu ďalšie, možno ešte prísnejšie obmedzenia a dočasné preventívne opatrenia v cestovnom ruchu v globálnom meradle, sa teda výrazne zvýšil," informoval PR manažér Pelikánu Jozef Rybár. 

"Sami vidíte, že pretrvávajúce šírenie vírusu núti takmer všetky vlády sveta prijímať čoraz prísnejšie opatrenia, ktoré majú výrazne negatívny vplyv na Vaše cestovateľské plány i na ekonomiky krajín," informovala v tlačovej správe šéfka Pelikánu Tatiana Ondrejková.

"Ide totiž o situáciu, na ktorú sa žiadna firma nedokáže pripraviť," povedala. 

Pelikán žiada svojich zákazníkov o strpenie a v prípade, ak zákaznícky servis už kontaktovali, nemajú to robiť opakovane.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.