StoryEditor

Poisťovňa Slovenskej sporiteľne

25.11.2008, 23:00

Andrea Janková (30) 
vedúca oddelenia podpory predaja a marketingu
  
V oblasti poisťovníctva a podpory obchodného oddelenia pracuje už siedmy rok. V roku 2002 bola členkou projektového tímu, ktorý sa podieľal na založení Poisťovne Slovenskej sporiteľne. Začínala ako koordinátorka tréningových a marketingových aktivít a neskôr sa stala vedúcou oddelenia podpory predaja a marketingu.
Čo pre ňu znamená byť spomedzi ôsmich vedúcich pracovníkov najmladšou a zodpovedať za tretie najväčšie oddelenie v spoločnosti? "Vďaka svojim ľuďom, ktorí ma neustále zásobujú novými situáciami a výzvami na riešenie, mám možnosť získavať skúsenosti s riadením a komunikáciou, zisťovať a hľadať nové riešenia a techniky na vedenie ľudí a, samozrejme, osobnostne rásť a formovať svoj hodnotový rebríček. Od skúsenejších kolegov sa zasa môžem inšpirovať overenými skúsenosťami a občas aj vystríhať riešeniam, ktoré by mne nevyhovovali."
Spolu so svojím šesťčlenným tímom zabezpečuje všetky činnosti súvisiace s podporou predajnej siete, od tvorby školiacich materiálov, argumentačných príručiek, marketingových materiálov, cez telefonickú a mailovú podporu poradcov prostredníctvom HelpDesku. Ona a jej tím spolupracujú na tvorbe marketingovej stratégie, predajného systému, nových produktov, analýze trhu, budovaní mena spoločnosti a taktiež zodpovedajú za sledovanie a vyhodnocovanie predajných výsledkov.
"Myslím si, že úlohou manažéra nie je len strategicky plánovať, plniť ciele a pracovať výhradne iba s ľuďmi, ktorí sú ,na svojom mieste'. Zodpovedá aj za odborný, ale hlavne osobnostný rozvoj svojich ľudí. Som presvedčená, že pri správnom prístupe a vedení je možné každému pracovníkovi pomôcť rásť a zlepšovať sa v pracovných výkonoch."

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 21:56