Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyUzatvorením nákupných stredísk prišli o biznis aj populárne obchody s oblečením. „Kríza nás zasiahla veľmi tvrdo,“ povedala pre HN Martina Vančová, marketingová manažérka spoločnosti LPP Slovakia, ktorá má v portfóliu sieť predajní Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. „Naše tržby prakticky okamžite klesli na nulu,“ dodala. Spoločnosť musela odložiť plánovanú expanziu a snaží sa stabilizovať prevádzky, ktoré už majú otvorené alebo zazmluvnené na tento rok.
Situáciu zachraňujú aj prost
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.