Keď nájdete padnúce oblečenie v niektorom obchode, určite si zapíšte značku aj veľkosť.Pixabay
Prevádzky v zatvorených nákupných centrách sú plné odevov, ktoré každý deň strácajú na hodnote.
Uzatvorením nákupných stredísk prišli o biznis aj populárne obchody s oblečením. „Kríza nás zasiahla veľmi tvrdo,“ povedala pre HN Martina Vančová, marketingová manažérka spoločnosti LPP Slovakia, ktorá má v portfóliu sieť predajní Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. „Naše tržby prakticky okamžite klesli na nulu,“ dodala. Spoločnosť musela odložiť plánovanú expanziu a snaží sa stabilizovať prevádzky, ktoré už majú otvorené alebo zazmluvnené na tento rok.
Situáciu zachraňuj...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac
02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
03 - Modified: 2024-04-17 08:26:39 - Feat.: - Title: Opuch, bolesť ci pľuzgiere: Tieto znaky vám napovedia, že nosíte ZLÚ OBUV
04 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
05 - Modified: 2024-04-12 20:27:40 - Feat.: - Title: Zomrel taliansky módny návrhár Roberto Cavalli