StoryEditor

Spoločnosť Amway získala na kríze, zvýšila taktiež obrat

16.02.2009, 23:00

Spoločnosť priameho predaja Amway Slovensko dosiahla v roku 2008 podľa predbežných výsledkov obrat 4,8 milióna eur (145 miliónov korún), o desatinu viac ako v roku 2007. Je pobočkou Amway Corporation a zabezpečuje predaj jej výrobkov na slovenskom trhu. V súčasnosti ich ponúka viac ako 450 -- kozmetiku, výživové doplnky a výrobky v oblasti starostlivosti o domácnosť.

Produkty ponúka spoločnosť na Slovensku prostredníctvom viac ako šesťtisíc nezávislých distribútorov. Podľa riaditeľky spoločnosti Eriky Pšenkovej kríza vo svete zatiaľ nepostihla oblasť priameho predaja, skôr naopak: "Priamy predaj má tú výhodu, že dáva možnosť privyrobiť si, prípadne s minimálnymi nákladmi začať podnikať," vysvetlila. S prechodom na euro znížila spoločnosť ceny v priemere o 15 percent. "Dôvodom je prispôsobenie sa našej cenovej politike v rámci celej Európy," vysvetlil produktový koordinátor Dalibor Salay.

Amway Slovensko pôsobí na trhu od roku 1994. Patrí do holdingu, ktorého materskou firmou je spoločnosť Alticor so sídlom v Michigane v USA. Obrat skupiny Alticor presahuje ročne 7,1 miliardy dolárov, spolupracujú s ňou viac ako tri milióny nezávislých distribútorov a zamestnáva viac ako 12-tisíc pracovníkov.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 01:35