Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.08.2020, 00:00

Zmenou v dĺžke úsekov by sme ročne ušetrili niekoľko miliónov

O rozdelení súťaže a možnom spájaní spoplatnených úsekov sme sa rozprávali s analytikom inštitúcie INEKO Jánom Kovalčíkom.

Zmenou v dĺžke úsekov by sme ročne ušetrili niekoľko miliónov

Čo si myslíte o tom, že diaľničná spoločnosť vyhovela Útvaru hodnoty za peniaze a súťaž rozdelila na tri časti – o systém, zákaznícku službu a kontrolu mýta?
Samotná idea neobstarávať jednu zákazku, ktorá zahŕňa široký vejár rôznych služieb, ale rozdeliť ju na viac častí, čo prináša otvorenejšiu súťaž, dáva zmysel. Keď sa zadefinuje široká paleta rôznych zákaziek, ktoré typicky nemajú jedného dodávateľa, ale robia to rôzne firmy, súťaž to obmedzí. V tomto prípade by som to ani nenazval rozdeľ

Nedozvedeli ste sa všetko?

Vyskúšajte digitálne predplatné a dočítajte článok až do konca.
-89%

MIMORIADNA AKCIA

Získajte prístup ku kompletnému obsahu
len za 1 €

VYSKÚŠAŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.