Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Prepad až na úrovni 60 percent. To bola realita, s ktorou sa museli počas pandémie vyrovnať slovenskí predajcovia vozidiel. Zdá sa však, že sa trh stabilizuje. Niektorí díleri dokonca hlásia výrazné rasty.

Peugeotu sa napríklad po opätovnom naštartovaní fabrík podarilo dosiahnuť rast trhového podielu oproti vlaňajšku o viac ako 2,5 percenta a vytlačiť z tretej priečky top tunajších predajcov, kórejský Hyundai.

„Za mesiac júl sme dodali celkovo 743 automobilov, čo predstavovalo medziročný rast o 25 percent,“ potvrdila PR manažérka Peugeot Ivana Orviská.

Zlepšenie situácie nepociťuje len francúzska automobilka. Väčšina dílerov totiž po čiernych mesiacoch eviduje v priemere pokles predaja „iba“ o 15 percent.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Vyskúšajte digitálne predplatné a dočítajte článok až do konca.
-89%

MIMORIADNA AKCIA

Získajte prístup ku kompletnému obsahu
len za 1 €

VYSKÚŠAŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.