Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyHrdzavejúce exteriéry, rok čo rok klesajúci objem výkonov. Taká je dnes realita chátrajúcich slovenských prístavov. Dôvodov je viacero. Jedným je privatizácia z roku 2002, keď štát odpredal infraštruktúru súkromníkovi bez záväzkov a podmienok, čo sa prejavilo na mizivých snahách o zveľaďovanie prístavov.
Druhým bol doterajší politický nezáujem, keďže dĺžka celkovej dopravnej cesty pre lode na Slovensku je len 172 kilometrov. To sa však mení.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.