Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyIntenzita dopravy, európsky rozmer a socioekonomické prínosy. Toto je mix, na základe ktorého rozhodlo ministerstvo financií s rezortom dopravy o postupnosti výstavby nových slovenských ciest.
„Nechceme stavať podľa politických zadaní, politických priorít alebo príslušnosti k regiónu,“ odkázal minister dopravy Andrej Doležal. Do prvej desiatky zoznamu sa tak dostala dostavba diaľnice D3 na Kysuciach, posledný článok D1 Hubová – Turany, ale aj rekonštrukcia ciest prvej triedy či severojužné prepojenie. Na prvej priečke sa umiestnil prekvapivo obchvat Levíc.
Levický obchvat predstavil Doležal ako najefektívnejší z viacerých stránok. Okrem odľahčenia hustej dopravy cez mesto by mal byť jeho prínos značný aj v porovnaní hodnoty za peniaze.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.