StoryEditor

Doležal má veľké plány s kľúčovou traťou do Bratislavy. Chce ju zahustiť

27.09.2020, 20:15
Najvyťaženejší železničný úsek na Slovensku Bratislava – Trnava má 180 rokov.

Vlak vs. auto. Dilemu často rozhodne aj nedostatok spojov verejnej dopravy. S podobným problémom sa borí aj najvyťaženejšia a najstaršia železničná trať Slovenska medzi Bratislavou a Trnavou, na ktorej začala premávka pred 180 rokmi. Denne tu cestuje vyše 36-tisíc ľudí.

Po paralelnej D1 a starej ceste do Pezinka však za 24 hodín prejde spolu aj 100-...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-19 10:36:13 - Feat.: - Title: Bez diaľničnej známky. Obchvaty budú zadarmo, oznámil Fico, okrem Bratislavy sa to týka ďalších piatich miest 04 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 05 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 15:38