Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyMedzi dverami na vás zamestnanec namieri teplomer a vstup už dlhšie strážia aj dezinfekcie, ktoré prerážajú známe vône. Vnútri panuje nezvyčajný pokoj a obchody sú poloprázdne. Druhá vlna zatiaľ nákupné centrá nezatvorila úplne, nakupujúci v nich však veľa času netrávia. Strach z pandémie robí svoje a hlavná sezóna všetkých predajcov má pritom ešte len prísť.
Aj keď na rozdiel od prvej vlny obchody v obchodných strediskách ostávajú otvorené, tržby počas sviatkov nevidia pozitívne. „Predpokladáme, že návštevnosť centra do konca roka nebude stúpať a oproti minulému roku bude nižšia približne o 15 percent,“ uviedol pre HN riaditeľ bratislavského Avion Shopping Park Vladimír Bereš.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.