StoryEditor

Namiesto obdobia hojnosti je z nich strašiak. Obchodníci sa obávajú Vianoc

21.10.2020, 00:00
Sprísnenie opatrení a strach z pandémie menia návyky ľudí, mnohí preto tento rok uprednostnia online obstaranie darčekov.

Medzi dverami na vás zamestnanec namieri teplomer a vstup už dlhšie strážia aj dezinfekcie, ktoré prerážajú známe vône. Vnútri panuje nezvyčajný pokoj a obchody sú poloprázdne. Druhá vlna zatiaľ nákupné centrá nezatvorila úplne, nakupujúci v nich však veľa času netrávia. Strach z pandémie robí svoje a hlavná sezóna všetkých predajcov má pritom ešte len prísť.

Aj keď na rozdiel od prvej vlny obchody v obchodných strediskách ostávajú otvorené, tržby počas sviatkov nevidia pozitívne. „Predpokladáme, že návštevnosť centra do konca roka nebude stúpať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-16 07:56:34 - Feat.: - Title: Z kancelárie výhľad na fabriky. Do Košíc mieri nové nákupné centrum, developer môže doplatiť na sivú lokalitu 04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 17:50