Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
23.10.2020, 00:00

Costa Coffee sa chce presadiť aj na pultoch

Druhý najväčší kaviarenský reťazec sveta ide do retailu, ceny nastavil podobne ako konkurenčný Starbucks.

Costa Coffee sa chce presadiť aj na pultoch
Zdroj: Reuters

Vôňa praženej kávy, ktorú si môžeme vychutnať v obľúbenej kaviarni, sa nám vzdialila. Návštevu zrejme budeme musieť na nejaký čas odložiť. Alternatívou, ako podporiť podnik a popritom si vychutnať obľúbenú šálku, je „take away“, čo však nevyhovuje všetkým. A tak výrobcovia hľadajú možnosti, ako dostať svoje produkty k zákazníkom. Jednou z nich je druhá najväčšia sieť kaviarní na svete Costa Coffee. Tá včera oznámila, že chce preraziť na pultoch maloobchodných predajcov a jej výrobky bude možné kúpiť v predajniach a e-shopoch Tesco, Metro

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.