StoryEditor

Kríza mení nákupy. Slováci sa vrhli na jeden druh potravín

02.11.2020, 23:00
Ľudia zmenili svoje nákupné správanie a radšej nakúpia viac na jednom mieste. Na odbyt idú najmä trvanlivé produkty.

Návšteva supermarketu sa ešte na jar mohla zdať ako úplne bežná a jednoduchá vec. Pod ťažobou pandémie sa však zmenili tie najzákladnejšie veci. Bez rúška a dezinfikovaných rúk už nie je možné ani vstúpiť do predajne. Okrem dodržiavania rozstupov pripomína realitu aj plexisklo medzi zákazníkom a zamestnancom pri pokladnici. Napriek tomu zákazníkov to od návštevy neodrádza, práve naopak.


Nešpecializované predajne ako jediné od vypuknutia koronavírusu zaznamenávajú neustály rast tržieb. „Práve hypermarket...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 08:54:12 - Feat.: - Title: Obávaný vírus sa nebezpečne priblížil k človeku. Vedcov z WHO najnovší vývoj prekvapil 03 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 05 - Modified: 2024-04-16 09:11:46 - Feat.: - Title: Mapa odhalila covidovú „oponu smrti“ naprieč Európou, Slovensko je na chvoste
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 14:38