Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyMinulý rok sa prepravili v žltých vlakoch medzi Komárnom a Bratislavou štyri milióny ľudí. Po konflikte so súkromníkom a následnom rozhodnutí ministra dopravy však od decembra bude na trati minimálne ďalšie dva roky jazdiť štátny dopravca. Ten sa najskôr musel popasovať s problémom slabej kapacity vozidiel, ktorú nakoniec vyriešil spoluprácou s rakúskymi železnicami. Mesiac pred nástupom na trať však problémy pretrvávajú. Tentoraz personálne: nové linky má riadiť 30 rušňovodičov, na ktorých pozície sú dodnes inzeráty otvorené. Problémom sú hlavne platové rozdiely oproti súkromníkom.
Od
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.