Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyOnline nakupovanie bežných potrieb je v Amerike už hlboko zakoreneným zvykom. Európski spotrebitelia na druhej strane uprednostňujú na tento účel návštevu prevádzok. Slováci však pomaly objavujú výhody objednávania z pohodlia domova. Výrazným spôsobom k tomuto trendu prispela pandémia.
„V globálnej štúdii 63 percent spotrebiteľov uviedlo, že v priebehu roku 2020 prešli z nákupu tovaru a služieb v kamenných obchodoch na jeho zadováženie na internete,“ vysvetľuje zmenu správania Lukáš Baloga, hlavný analytik spoločnosti Profit Level. Na ten
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.