StoryEditor

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

23.11.2020, 23:00
Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju začať využívať,“ p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 12:29:07 - Feat.: - Title: Investovať či neinvestovať do zlata? To je otázka 02 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Technológiu nákupov bez pokladní od Amazonu stráži AI. Nakupujúcich nesledujú utajene zamestnanci 03 - Modified: 2024-04-26 13:24:12 - Feat.: - Title: Pomocou AI vytvoril obnažené deepfake fotky detí, umelú inteligenciu tak skoro nepoužije. Britský súd vydal prelomový verdikt 04 - Modified: 2024-04-23 13:32:33 - Feat.: - Title: V recenziách sa mu vysmiali. Toto zariadenie malo nahradiť mobily 05 - Modified: 2024-04-25 07:02:17 - Feat.: - Title: Banky nasadajú na novú vlnu. Dva veľké finančné domy plošne zvyšujú dôležitý poplatok
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 04:28