Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
24.11.2020, 00:00

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musi

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.