Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyPred rokom alebo pred dvoma sme sa bavili o tom, aký je Black Friday iný v porovnaní s ostatnými piatkami. Tento rok je však všetko inak. Ako sa koronakríza a nakupovanie počas pandémie prejaví počas Čierneho piatku?
Mnoho predajcov sa stále spolieha na Black Friday aj u nás. Je to fenomén. Keď sa pozriete na spotrebiteľov, až 94 percent z nich vie, čo to je. Vedia, že sú to veľké zľavy a mnohí z nich očakávajú, že počas jedného dňa, u nás počas dlhšieho obdoba, nakúpia.
Špecifiká situácia kvôli covidu zaznamenala aj fenomén, že keď sa zavreli na jar kamenné predajne, bolo mnoho predajcov nútených časť tržieb kompenzovať rozbehnutím eshopov a ich marketingu. Teraz sa objavuje anomália, že očakávania z Black Friday nemusia byť naplnené tak, ako to bolo po minulé roky.
Dôvodom je, že eshopy zaznamenávali enormný záujem už v období od marca do októbra. Aj určitá štatistika generovaná z cenových porovnávačov hovorí skôr o tom, že nárast tržieb až o 400 percent v porovnaní s inými piatkami, sa tento rok nemusí naplniť.
Napriek tomu to bude určitá satisfakcia a mnoho predajcov sa spolieha, že až do nedele si určitým spôsobom zabezpečia kompenzáciu strát. Očakávania podľa mňa nebudú až tak naplnené.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.