Pred rokom alebo pred dvoma sme sa bavili o tom, aký je Black Friday iný v porovnaní s ostatnými piatkami. Tento rok je však všetko inak. Ako sa koronakríza a nakupovanie počas pandémie prejaví počas Čierneho piatku?
Mnoho predajcov sa stále spolieha na Black Friday aj u nás. Je to fenomén. Keď sa pozriete na spotrebiteľov, až 94 percent z nich vie, čo to je. Vedia, že sú to veľké zľavy a mnohí z nich očakávajú, že počas jedného dňa, u nás počas dlhšieho obdoba, nakúpia.
Špecifiká situácia kvôli covidu zaznamenala aj fenomén, že keď sa zavreli na jar kamenné predajne, bolo mnoho predajcov nútených časť tržieb kompenzovať rozbehnutím eshopov a ich marketingu. Teraz sa objavuje anomália, že očakávania z Black Friday nemusia byť naplnené tak, ako to bolo po minulé roky.
Dôvodom je, že eshopy zaznamenávali enormný záujem už v období od marca do októbra. Aj určitá štatistika generovaná z cenových porovnávačov hovorí skôr o tom, že nárast tržieb až o 400 percent v porovnaní s inými piatkami, sa tento rok nemusí naplniť....
Zostáva vám 85% na dočítanie.