Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyNa juhu Slovenska nepríde do cieľa načas až polovica vlakov. Naopak, na severe ich mešká len deväť percent. Môže za to najmä dlhé roky zanedbávaná infraštruktúra. Tento nepomer chcú železničiari sanovať masívnou investíciou do 65 kilometrov dlhej trate medzi Zvolenom a Fiľakovom. Tá by mala dostať troleje aj rekonštrukciu. Navyše sa zvýši aj rýchlosť zo súčasných maximálne 100 kilometrov za hodinu na 120. Úspora času na rýchlikoch sa odhaduje takmer na desať minút. Preferovaný variant projektu za 235 miliónov eur z eu
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.