Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
17.12.2020, 00:00

Záujem o nealko po rokoch klesá

Predaj v obchodoch zachytil iba minimálne percento zákazníkov z HoReCa sektora, hovorí David Kovář, obchodný riaditeľ pre maloobchod a obchodné reťazce v Plzeňskom Prazdroji Slovensko.

Záujem o nealko po rokoch klesá
Zdroj: Pivovary Topvar

Vianoce sú zvyčajne pre pivovarníkov druhým vrcholom sezóny. Bude to tak aj tento rok?
Vianoce stále vnímame ako druhé najsilnejšie obdobie. Veľká zmena oproti uplynulým rokom je to, že sa neuskutočnia plánované vianočné večierky, teambuildingy a ďalšie spoločenské aktivity, takže tam rozhodne vznikne určitá strata. Najmä za sektor HoReCa. Čo sa však týka výroby, dostupnosti, zásob a ponuky, v týchto ohľadoch sme na sviatky stopercentne pripravení.

K akému výpadku tržieb dôjde v dôsledku zrušených akcií?
Počas roka sme si uvedomili, že táto doba je úplne nová, je to test flexibility. Každý mesiac robíme odhad, ktorý sa však dramaticky mení, pretože s tým, čo aktuálne zažívame v rámci maloobchodu a všeobecne v kategórii piva, nemáme historickú skúsenosť. Predpokladáme, že strata bude veľmi veľká, ale v tejto chvíli ju ešte nevieme presne kvantifikovať.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.