Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
24.12.2020, 20:00

Na výbere darčeka záleží. Ste na omyle, ak počítate s ľahkým vrátením

Predajcom žiadny zákon neukladá uznať reklamáciu, ak sa tovar obdarovanému nepáči.

Na výbere darčeka záleží. Ste na omyle, ak počítate s ľahkým vrátením
Zdroj: Dreamstime

Poznáte ten nepríjemný pocit, keď pri vianočnom stromčeku tŕpnete, či ste sa trafili do vkusu obdarovaných? Či je vami kúpený sveter, čiapka, ponožky, pyžamo, topánky, parfum alebo kniha presne to, čo váš blízky očakával?

Mnohí z nás síce ešte pred Štedrým večerom sami seba upokojujú, že ak sme aj náhodu šliapli vedľa, po sviatkoch sa všetko vybaví. Jednoducho nepodarený darček zoberieme a zájdeme do predajne ho vrátiť či vymeniť. Lenže pozor, také samozrejmé to nemusí byť.


„Tovar kúpený v kamenných obchodoch môžeme podľa zákona vrátiť, len ak je poškodený. Nie preto, že ide o nechcený darček,“ upozorňuje Petra Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.