StoryEditor

Na výbere darčeka záleží. Ste na omyle, ak počítate s ľahkým vrátením

24.12.2020, 19:00
Predajcom žiadny zákon neukladá uznať reklamáciu, ak sa tovar obdarovanému nepáči.

Poznáte ten nepríjemný pocit, keď pri vianočnom stromčeku tŕpnete, či ste sa trafili do vkusu obdarovaných? Či je vami kúpený sveter, čiapka, ponožky, pyžamo, topánky, parfum alebo kniha presne to, čo váš blízky očakával?

Mnohí z nás síce ešte pred Štedrým večerom sami seba upokojujú, že ak sme aj náhodu šliapli vedľa, po sviatkoch sa všetko vybaví. Jednoducho nepodarený darček zoberieme a zájdeme do predajne ho vrátiť či vymeniť. Lenže pozor, také samozrejmé to nemusí byť.


„Tovar kúpený v kamenných obchodoch môžeme podľa zákona vrátiť, len ak je poškodený. Nie preto, že ide o nechcený darček,“ upozorňuje Petra Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-16 22:00:00 - Feat.: - Title: Tesco ukázalo prvotné výsledky. V strednej Európe sa reťazcu nedarí, dole ho ťahá náš sused 02 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 03 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 04 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie 05 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. apríl 2024 13:11