Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.12.2020, 00:00

Prázdne bary napálili aj výrobcov alkoholu

Zatvorenie reštauračných zariadení znížilo príjmy nielen prevádzkam, ale aj liehovarníkom. Vypnutý sektor pre nich znamenal stratu 30 až 40 percent príjmov.

Prázdne bary napálili aj výrobcov alkoholu
Zdroj: ilustračný obrázok

„Konzumácia alkoholu je spojená so stretávaním ľudí, s rodinnými oslavami, so zábavou a s relaxom. I keď sa predaj v maloobchode tento rok zvýšil, výpadok HoReCa segmentu sme nedokázali nahradiť,“ uviedol výkonný riaditeľ Old Herold Martin Spurný. Podľa neho v najhoršom období obmedzené gastro znamenalo výpadok príjmov až do 40 percent. Problémy priniesli aj dosahy koronakrízy na odberateľov alkoholických nápojov, ktorí mali po zatvorení podnikov platobné ťažkosti.


Znížená spotreba tak prinútila výrobcov alkoh

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.