StoryEditorV zahraničí „jazdenky“ nechcú, u nás je zľava
Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Stávka Kie na Žilinu sa prejaví už v budúcom roku. Vo výrobe sa majú naraz objaviť dva e-modely
02 - Modified: 2024-03-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Stáčanie kilometrov neskončilo. Slovensko prichádza ročne o desiatky miliónov eur, tvrdí prieskum
03 - Modified: 2024-02-27 11:49:03 - Feat.: - Title: Ľudia v automotive chýbajú extrémne. Je to obrovské riziko pre Volvo, tvrdí šéf automobilového zväzu
04 - Modified: 2024-02-22 15:52:28 - Feat.: - Title: Najskôr prepúšťali a prišli o svoj bestseller. Teraz za bránami trnavskej automobilky vzrastú platy
05 - Modified: 2024-02-16 15:43:47 - Feat.: - Title: Lacnejšie energie sú nádejou, Nemecko ju však rúca. Šéf oravských hutníkov varuje pred dvojsečnou zbraňou