Minister dopravy Andrej Doležal oznamoval dodatočnú pomoc pre hotely a reštaurácie vlani v októbri.TASR
StoryEditorNie je z čoho. Nákladné vlaky ostali bez pomoci
Odľahčenie od platobných povinností si v čase covidu pýtali aj železniční dopravcovia. Chýbajúca podpora ich stavia do nevýhody oproti zahraničným konkurentom.
Cestujeme málo a ak áno, tak skôr vlastným autom. V čase covidu je to bezpečnejšie. Sektor hromadnej prepravy osôb preto krváca, obrovské prepady zažívajú autobusy, ale aj vlaky. Štát však na ne myslel a ešte vlani kompenzoval Železničnú spoločnosť Slovensko sumou takmer 50 miliónov. Vyše 40 miliónov sa ušlo aj štátnemu správcovi koľajníc, Železniciam Slovenskej republiky. O svoju časť z koláča však žiadajú aj nákladní dopravcovia. Aj oni pocítili zníženie výkonov a mali problémy s finančnou likviditou. Ešte nepríjemnejšie pre nich je, že sa dostávajú do konkurenčnej nevýhody. V zahraniční sa totiž nákladné vlaky dočkali štátnych ú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 06:56:32 - Feat.: - Title: Máme ich viac ako Česi, ich výsledky sú katastrofou. V práci exekútorov by mali nastať zmeny, tvrdia experti
02 - Modified: 2024-03-26 11:25:53 - Feat.: - Title: Lekári sa obávajú nedostatku peňazí pre ambulancie, žiadajú zákonné riešenie poplatkov
03 - Modified: 2024-03-25 23:13:26 - Feat.: - Title: Na Slovensko mieri od Moravy nová banka. Okorení súboj medzi menšími hráčmi, no spozornieť by mali aj giganty
04 - Modified: 2024-03-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Stavebné sporenie môže dopomôcť k vlastnému bývaniu
05 - Modified: 2024-03-21 08:26:26 - Feat.: - Title: Na Slovensku sa chystá jedna z najväčších transakcií v histórii. Energetický gigant ňou predbehne aj štát