Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyPodobne ako pivovarníci či vinári, aj výrobcovia nealko nápojov rátajú hlboké straty pre dlhodobo zavreté gastro prevádzky. Zdá sa však, že kým ľudia sú ochotní nakúpiť pivo v obchode a doniesť si ho domov, pri malinovkách to až tak neplatí. Podľa Asociácie výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd firmy považujú situáciu s obmedzeniami v hotelierstve a reštauráciách za alarmujúcu. Tržby v tomto sektore im padli od 40 až do 70 percent.
„Pokles sme zaznamenali aj v tradičných obchodoch, takže straty sa nemali ako vykomp
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.