Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Pražiareň kávy Ebenica Coffee sa nikdy netlačila na pulty predajní. Aromatické zrná ponúkala priamo kaviarňam a reštauráciám a v nastavenej stratégii mienila pokračovať. Príchodom pandémie však kávovary v podnikoch vychladli a firma ostala odrezaná od odberateľov. Obmedzenie pre gastrosektor a prechod zamestnancov na home office ich pripravil približne o 60 percent tržieb. „Dosah sa prejavil výrazne po prvom lockdowne na jar minulého roka,“ tvrdí Marek Fajčík, majiteľ Ebenica Coffee.

Nepriaznivý vývoj situácie však dokázali zastaviť. „Viac sme investovali do marketingu a online predaja cez náš e-shop,“ konštatuje

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.