Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.03.2021, 00:00

Na prilákanie turistov vznikne nová stratégia

Slovensko nie je iba o haluškách. Organizácia zastrešujúca cestovný ruch vytvorí kampane na mieru.

Na prilákanie turistov vznikne nová stratégia
Zdroj: Dreamstime

Valaška, folklór, Tatry, Jánošík. Dlhodobo prezentovali Slovensko v zahraničí. Ak sme chceli nalákať turistov spoza hraníc, ukazovali sme im svoje tradície. Ministerstvo dopravy však plánuje predstaviť organizáciu, ktorá tento pohľad zmení. „Pre každú cieľovú skupinu máme pripravenú inú agendu. Pre Američanov alebo Angličanov sú nevšedné halušky. Poľským alebo českým turistom však musíme ukázať niečo pre nich zaujímavejšie. Napríklad Liptov alebo Veľkú Raču,“ uviedol pre HN šéf sekcie cestovného ruchu na ministerstve dopravy Radúz Dula.


Preto začne od 1. aprí

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.