Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.04.2021, 18:00

Mika vymenoval štyri dôvody, prečo uprednostniť pred exotikou dovolenku na Slovensku

Chceme efektívny a funkčný proces verejného obstarávania každej komunikácie, hovorí Václav Mika, generálny riaditeľ novej štátnej agentúry na podporu cestovného ruchu Slovakia Travel.

Václav Mika
Zdroj: HN/Peter Mayer

Slovensko už jednu organizáciu pre cestovný ruch malo. Prečo skončila?
Skončila, lebo nemala zodpovedajúce postavenie ani výkon. Bojovala s nezáujmom aj na rezorte a nakoniec skončili eurofondy, ktoré jej dávali v tom čase zmysel. Fungovala, ľudovo povedané, aj ako „prietokový ohrievač“ a na podporu a propagáciu aktivít a eventov, ktoré nie vždy mali zodpovedajúci efekt na podporu cestovného ruchu.

Čím bude Slovakia Travel iná?
Veríme, že sa bude líšiť jasnou stratégiou, dátami, rozpočtom a prirodzene cieľmi, ktoré budú merateľné a dosiahnuteľné. Navyše som presvedčený, že drvivá väčšina aktivít v oblastiach reklamy, PR, komunikácie a digitálneho marketingu je jasne merateľná a efekty na cestovný ruch sa dajú kvantifikovať a vyhodnotiť. Hlavnou úlohou bude podporiť ekonomický rast odvetvia cestovného ruchu, alebo ak chcete, celého hospitality industry, respektíve HORECA.

Ako?
Pôjde o monitorovanie, štatistické zisťovanie, mapovacie štúdie a analýzy, ktoré vyústia do dát, ktoré sú základom na cielenú podporu odvetvia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.