Ľudia počas pandémie, samozrejme, neprestali jesť. Zatvorené reštaurácie však spôsobili, že začali viac variť doma, s čím súvisí aj zvýšený nákup potravín. Slovenská aliancia moderného obchodu vyhodnotila pandemický rok obchodníkov, ktorý sa podľa údajov spoločnosti NielsenIQ skončil s rastom predaja na úrovni 6,3 percenta.
Najviac sa darilo potravinám, ktoré si polepšili o 6,5 percenta, a nezaostávala ani drogéria so skokom o šesť percent.
„Obchodníci potvrdili silný prínos pre ekonomiku krajiny a potvrdili to, čo od nich krajina očakávala, a to, že zabezpečia bezproblémové zásobovanie potravinami a drogériou obyvateľov Slovenska,“ vyjadril sa Martin Krajčovič, predseda aliancie.
Rok v znamení opatrení
Kým obchody s potravinami sa tešili z ra...
Zostáva vám 85% na dočítanie.