Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

K rodinným oslavám či rôznym výročiam neodmysliteľne patria obľúbené darčeky Slovákov, bonboniéra či dezert.

Ich predaj však počas minulého roka obmedzila pandémia, keďže ľudia sa nemohli navštevovať, a veľa osláv tak bolo bez tradičnej sladkosti.

„Pandémia a opatrenia s ňou súvisiace ovplyvnili správanie spotrebiteľov. Obmedzili sa príležitosti, keď si ľudia dávajú ako darček bonboniéry. Najviac viditeľné to bolo vlani počas veľkonočných sviatkov,“ hovorí Pavel Vojta, marketingový manažér spoločnosti Storck.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.