StoryEditor

Železnice chcú poraziť koronakrízu ešte tento rok. Pripravujú novinky

08.06.2021, 00:00
Hromadná doprava sa pomaly vracia do starých koľají. Sú však veci, ktoré už nikdy nebudú ako pred pandémiou.

Voľné sedadlo vo vlaku v dopravnej špičke či prázdne covidové cesty. Ide o jedny z mála benefitov, ktoré pre ľudí cestujúcich za prácou epidemická situácia priniesla. Nie však pre dopravné podniky, ktoré zažívali v poslednom roku masívne výpadky tržieb.

Nateraz sa doprava dostáva do normálu a nie je zriedkavé stretnúť napríklad študentov sediacich v uličke vlaku. Výkony sa v súčasnosti vracajú rýchlejšie, než to bolo pred rokom. Vlani o takomto čase bola podľa údajov Apple mobilita v hromadnej doprave na úrovni 70 až 80 percent v porovnaní s predpandemickým obdobím.

Dnes je pohyb ľudí v hromadnej doprave zhruba n...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 23:33