StoryEditor

Kreditka má ochrániť pred nedodaním tovaru

20.01.2010, 23:00

Jednou z výhod pri platbe kartou je ochrana v prípade nedodania tovaru alebo neposkytnutia služby. Podľa hovorkyne VÚB Aleny Walterovej sa o tom presvedčili aj zákazníci skrachovanej leteckej spoločnosti SkyEurope, ktorí za letenky zaplatili kartou. "Vrátili sme peniaze za neuskutočnené lety viac ako tisícke klientov." Takáto ochrana je podľa nej súčasťou pravidiel kartových spoločností. Platí pri nákupe na internete všeobecne a netýka sa teda len leteniek.

Ako súčasť ochrany pred zneužitím odporúča manažér predaja depozitných produktov mBank Miroslav Chovan nastaviť limity internetových platieb na nulu. "Umožňujeme klientom meniť limit bez poplatku hocijako často, čo nebýva v iných bankách štandardom."

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 10:42