Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

O minerálne pramene sme na Slovensku nikdy nemali núdzu. Dokázali sme ich využiť vo svoj prospech a priniesť ich aj na pulty obchodov v podobe balenej vody. Svedčia o tom aj údaje Potravinárskej komory Slovenska, ktorá si opäť nechala agentúrou Go4Insight urobiť prieskum, ako sa darí našim potravinám v obchodných reťazcoch.

​Z neho vyplynulo, že domáce minerálky majú za sebou úspešných päť rokov, keď dokázali narásť o osem percent, a u predajcov majú až v 63-percentný podiel spomedzi všetkých vôd.

O zlých časoch nemôže byť reč ani v prípade ostatných slovenských produktov, ktorých celkový podiel v porovnaní so zahraničnými stúpol medziročne o 1,5 percenta. Pokorili tak magickú hranicu.

Nadpolovičný podiel je rarita

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.