Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Keď sa na severe postavila časť diaľnice D3, pozabudlo sa na migráciu divej zveri a koridory, kadiaľ prechádzala, boli narušené.

Minister Doležal predstavil priority vo výstavbe diaľníc:

Následne sa ako impulz od ochranárov začal riešiť problém s dobudovaním zeleného mosta Svrčinovec, ktorý mal poslúžiť najmä migrujúcim dravcom.

Súťaž spoznala najnižšiu ponuku ešte vlani, nateraz však musí byť zrušená. Projekty totiž neladia s projektmi železníc na modernizáciu trate od štátnych hraníc s Českom po Krásno nad Kysucou.

„Nastala teda situácia duplicitného obstarávania predmetných objektov verejných obstarávaní, čo môže mať za následok znemožnenie plnenia časti predmetu verejného obstarávania. Národná diaľničná spoločnosť sa nazdáva, že by v takomto prípade mohlo dôjsť k neefektívne vynaloženým finančným prostriedkom, preto pristupuje k zrušeniu predmetného obstarávania,“ tvrdia diaľničiari.

Podmienka Bruselu

Problémom je, že to môže mať dosah na celú stavbu. Brusel totiž podmienil financovanie už hotového úseku D3 Svrčinovec – Skalité práve dokončením tohto ekoduktu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.