Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Keď 19-ročný Juraj Králik pred 25 rokmi rozbehol biznis s turistickými odevmi, bral ho iba ako privyrobenie popri štúdiu. Rýchlo však pochopil, že idea má väčší potenciál.

V HNtelevízii si pozrite príbeh značky Zajo:

Značka Zajo sa takmer okamžite dostala do povedomia milovníkov prírody, športu a aktívneho životného štýlu. Pozíciu jedného z najpopulárnejších hráčov v segmente sa jej podarilo udržiavať dlhé roky.

Vlani v máji však prišiel zlom. Juraj Králik poslal svoju firmu Zajo Outdoor do konkurzu, keďže sa mu nepodarilo uchrániť ju pred dosahmi koronakrízy.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.