Spoločnosť Zajo Outdoor nepredložila správkyni konkurznej podstaty dôležité dokumenty potrebné na posúdenie kondície firmy. Jej veriteľom tak hrozí, že zostanú neuspokojení.
Keď 19-ročný Juraj Králik pred 25 rokmi rozbehol biznis s turistickými odevmi, bral ho iba ako privyrobenie popri štúdiu. Rýchlo však pochopil, že idea má väčší potenciál.
V HNtelevízii si pozrite príbeh značky Zajo:
Značka Zajo sa takmer okamžite dostala do povedomia milovníkov prírody, športu a aktívneho životného štýlu. Pozíciu jedného z najpopulárnejších hráčov v segmente sa jej podarilo udržiavať dlhé roky.
Vlani v máji však prišiel zlom. Juraj Králik poslal svoju firmu Zajo Outdoor do konkurzu, keďže sa mu nepodarilo uchrániť ju pred dosahmi koronakrízy.
Zákazníkov však ubezpečil, že brand ako taký na trhu nekončí. V tom mal zrejme pravdu – nákup v e-sho...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-15 13:33:00 - Feat.: - Title: Krok Bruselu do slovenských daní je cez čiaru, varuje biznis a žiada zmenu sporného návrhu
02 - Modified: 2024-03-11 10:10:00 - Feat.: - Title: Polícia odhalí priestupky bez toho, aby ste ju videli. Využíva tvrdú zbraň proti vodičom
03 - Modified: 2024-03-10 12:12:25 - Feat.: - Title: Na Slovensku hrozí firmám zvýšené riziko konkurzov. Minulý rok zasiahnuté podniky zamestnávali 1600 ľudí
04 - Modified: 2024-03-02 17:53:30 - Feat.: - Title: Počet firemných insolvencií vo svete môže tento rok vzrásť takmer o desatinu
05 - Modified: 2024-02-24 16:18:00 - Feat.: - Title: Drvivá väčšina spoločností nemá pripravené rozpočty na tento rok, môžu ušetriť na nákladoch