Bratislavský obchvatTASR/M. Svítok
StoryEditorDo Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.
Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.
Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 17:53:08 - Feat.: - Title: Prioritou prezidenta má byť spravodlivé súdnictvo,nie amnestie, vyhlásil Matovič
02 - Modified: 2024-03-18 08:28:04 - Feat.: - Title: V Bratislave hlásia niekoľko kolón aj obmedzenie v obci Vinosady
03 - Modified: 2024-03-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Veľké dopravné obmedzenia na D1 potrápia vodičov. Ako jazdiť v zúžených pruhoch?
04 - Modified: 2024-03-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Učiteľom sa finančne prilepší, otázne je, či dostatočne. Ozývajú sa aj nespokojné hlasy
05 - Modified: 2024-03-15 10:44:02 - Feat.: - Title: Legendárny bratislavský podnik na Mlynoch končí. Medzi študentmi bol obľúbený dlhých 14 rokov