Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
24.06.2021, 00:00

Značka, ktorá naučila Slovákov starať sa o svoje zuby

Napriek globálnej nákaze sa tieto podniky vynašli. Prečítajte si ich rôzne prekvapivé príbehy v seriáli HN Firmy a kríza.

woman washing teeth
Zdroj: shutterstock.com

Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.

Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental A

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.