Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.07.2021, 00:00

Šéf Kauflandu pomenoval dva dôvody, ktoré môžu za nízky podiel domácich produktov na pultoch

Cena dáva lokálpatriotizmu knokaut, tvríd generálny riaditeľ nemeckého reťazca Paul Pauls.

Šéf Kauflandu pomenoval dva dôvody, ktoré môžu za nízky podiel domácich produktov na pultoch
Zdroj: HN Pavol Funtál

Majú možnosť podporiť tradície, pomôcť ekonomike či prispieť k rozvoju zamestnanosti. Na revanš dostanú čerstvé a kvalitné potraviny z fariem, ktoré môžu kedykoľvek navštíviť. Zákazníci by len ťažko hľadali dôvod, prečo v obchode nesiahnuť po domácom výrobku.

Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu, však v rozhovore pre HN pomenoval minimálne dva. „Keď príde na cenu, láska Slovákov k domácim produktom nie je vždy taká veľká, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať,“ priblížil prvý z nich.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 69% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.