StoryEditor

Spotrebitelia chcú kvalitný život

22.03.2012, 09:32
Podľa prieskumu agentúry Stenmark sú muži, ktorí začnú plešatieť a priberať na váhe presvedčení, že kvalitu života im zlepší žena vo veku 35 až 45 rokov.

"Úprimne povedané, ak sa pozerám na publikum tejto konferencie, obávam sa, že väčšina z vás už nie je mladých," šokoval na úvod svojho príspevku šéfredaktor mesačníka Stratégie Daniel Köppl. Na mentálnej mape šťastia, väčšinu z nás obohacuje najviac pocit, keď si môžem povedať, že som sám sebou a fakt, že som obklopený blízkymi ľuďmi, rodinou, s ktorou si rozumiem a som s ňou spokojný. "Pre spotrebiteľov je ešte dôležité, keď si môžu urobiť čas pre seba a keď si môžu niečo kúpiť," pokračuje Köppl.

Dôležité je pre nás zdravie, psychická pohoda a sloboda. V živote hľadáme príbeh. "Netrápi nás vývoj HDP. Život je stále tradičný. Ľudia stále jedia. Aj ráno, na obed a večer. A potvrdením týchto trendov je aj fakt, že v sobotu po večernom sexe stále idú "vykradnúť" chladničku," uzatvoril svoj príspevok Daniel Köppl.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 11:24