Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
21.05.2014, 23:58

Konkurovať obrom v kozmetike sa dá

Trhový analytik a majiteľ prieskumnej agentúry Terno Jozef Drahovský pre HN:

Väčšinu trhu kozmetiky zaberajú nadnárodné obry, potom dlho nič a nasledujú privátne značky. Neskôr s najmenším, ale stabilným podielom uzatvára pult národný hráč. Čím môžu domáce firmy konkurovať gigantom ako Garnier alebo Procter & Gamble?

Opísané rozloženie síl sedí. Na Slovensku je to tradícia značky, ktorú časť ľudí obľubuje a držia sa jej

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.