Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
03.04.2014, 00:00

Slováci cielia na Áziu. S exotickým ovocím

Zistenie HN.

V minulosti chodili do Brazílie za kamarátom a vlnami, pred štyrmi rokmi sa to však zmenilo. Dvaja Slováci Peter Matúška a Andrej Bartaloš tu objavili ovocie açai, ktoré sa stalo základom pre ich biznis. Ten doteraz rozvíjali len u nás a v Česku, dnes majú v pláne presadiť sa v celej Európe i Ázii. „Momentálne vstupujeme do Beneluxu, Nórska, naše aktivity rozširujeme aj do Južnej Kórey, Japonska i ďalších menších krajín Ázie. V septembri sa naše výrobky dostanú tiež do Austrálie,“ vraví Peter Matúška, spoluzakladateľ spoločnosti Açaimania Europe, s tým, že ide o investície za päť miliónov eur.

Recept si vynašli sami

Biznis plán bratisl

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.